התקנת איטום גגות

ארז מוצרים תרמופלסטיים ( קיבוץ ארז ) עוסקת בתחום האיטום והבידוד החל משנת 86. אחד מתחומי הייצור הינן יריעות חרושתיות תרמופלסטיות לאיטום גגות.שיטת הביצוע מאפשרת איטום מוחלט של גגות מסוגים שונים –אסבסט גלי, פח, בטון, תעלות. מערכת האיטום מתבצעת בהלחמה מלאה ובשיטת אוויר חם. כחברה שמייחסת חשיבות עליונה לשירות - מספקת ללקוח פיתרון כולל של ייצור וביצוע ומנפיקה אחריות של עד 10 שנים. במפעל מצויה מעבדה משוכללת. מהנדסים כימאים וטכנאים העוסקים בפיקוח על הייצור ובפיתוח מוצרים חדשים. מערכת האיטום ע"י יריעות משורינות מיושמת מאז 1983 במספר רב של גגות ברחבי הארץ.


צור קשר למידע נוסף

ייעוץ מקצועי לכל פרויקט

בין אם הנך עובד כדי לשפר קו מוצרים קיים או שוקל להרחיב את העסק ולהוסיף קווי מוצר חדשים לייצור, תוכל לראות את חברת ארז כמומחים שלך לפיתוח ותמיכה טכנית. מעבר למתן ייעוץ בתחום יריעות הבד הטכני, חברת ארז יכולה לעזור במיפוי המאמצים והבחירה בציפוי הבד אשר יכול להזניק את מוצר הקצה שלכם לרמה עולמית. אנו נעבוד אתכם יחדיו כדי לוודא שהפרויקט שלכם ינחל הצלחה גדולה החל משלב הרעיון ועד ליישומו.


צור קשר למידע נוסף



ייצור בהתאמה אישית

הבדים הטכניים של חברת ארז מיוצרים עם וריאציות מגוונות של ציפויים מתקדמים ובסיס בדים, ונמצאים בשימוש באלפי מוצרי קצה ברחבי העולם. יצרנים המחפשים התאמות מיוחדות וחדשנות בתחום יריעות הבד הטכני, יכולים למצוא בארז השותף המסור למשימה זו. עם שנים של ניסיון בייצור מותאם אישית ומיזוג של חומרי פולימר, הצוות המקצועי של ארז מביא עמו ניסיון והדרכה מקצועית לכל פרויקט בהתאמה אישית.

צור קשר למידע נוסף